Za kilka tygodni startuje Polska Liga Esportowa Sezonu Wiosna 2019. Organizatorzy przygotowali dla najlepszych drużyn nowy format rozgrywek składający się z 5 etapów. System przypomina trochę ten z tegorocznych ECS, lecz zawiera niewielkie zmiany.
"Nowy format rozgrywek Dywizji Mistrzowskiej to krok nie tylko w stronę najlepszych drużyn Polskiej Ligi Esportowej, ale również w stronę Profesjonalistów oraz zespołów, które dopiero wstępują w szeregi Ligi. Etapy dadzą możliwość zakwalifikowania się do fazy play-off oraz walki o pulę nagród w wysokość 150 tysięcy złotych, zupełnie nowym, wcześniej nieodkrytym teamom, które będą miały szansę podreperować swój budżet oraz zaprezentować swój talent na krajowej arenie sportów elektronicznych." – komentuje Lena Bortko, Product Manager Polskiej Ligi Esportowej
Dla zawodników biorących udział w rozgrywkach, przygotowano pięć etapów, w których powalczy aż szesnaście zespołów jednocześnie. Każda “faza” będzie opcją otrzymania przepustki tylko dla jednej z nich. Zmierzą się ze sobą:
– drużyny z Dywizji Mistrzowskiej
– najlepsze drużyny tabeli Dywizji Profesjonalnej
– najlepsze drużyny z otwartych kwalifikacji
Połowa z nich, znajdująca się na górze tabeli po pierwszym etapie, będzie mogła brać udział w kolejnym. Warto podkreślić, że zasada nie dotyczy zespołów z Dywizji Mistrzowskiej. Ci mogą brać udział, aż do momentu zakończenia kwalifikacji.
We wcześniej wspomnianej grupie, znajdują się aktualnie: x-kom team, Actina PACT, Invizy Esport, Codewise Unicorns, Izako Boars, zwycięzcy Dywizji Profesjonalnej OESU oraz FAM, któremu udało się wygrać baraże.
Po zakończeniu eliminacji, dojdzie do fazy playoffs, w której do walki stanie osiem drużyn. Jak łatwo wywnioskować, pięć z nich otrzyma awans z eliminacji, natomiast pozostałe trzy zostaną zaproszone przez organizatorów.
Pula nagród wynosi 150 tysięcy złotych, natomiast za zwycięstwo można zdobyć ich aż 40. Tu mowa oczywiście o gratyfikacji za finały sezonu, lecz władze PLE przewidziały również wynagrodzenie dla tych, którzy zajmą pierwsze i drugie miejsce w każdym z etapów. Kolejno jest to osiem i dwa tysiące złotych.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.